AFTELLEN VAN 50 NAAR 0.

Klein50Mijn naam is  Norbert Klein en ik ben Kamerlid voor 50Plus.

 

 

 

 

Baay50Mijn naam is Martine Baay en ik ben Kamerlid voor 50Plus 2.0.

 

 

 

Nagel50Mijn naam is Jan Nagel en  ik leid, dement als ik ben, de partij 50Plus,in hoeveel varianten die partij er ook is.

 

 

Ik ben een nuchtere burger. Ik noem die partij, die volstrekt ridicule club van fossiel Nagel en rommelaar Krol  inmiddels 50 PlusMinus. En nu die “plus” en die “minus” van elkaar gescheiden door het politieke leven gaan,  kunnen we net zo goed het rekensommetje afmaken. En 50+ bij 50- levert 0 op. Alle aanleiding dus om een dikke streep door dat zooitje oude ruziemakers en scharrelaars te halen.

10 thoughts on “AFTELLEN VAN 50 NAAR 0.

  1. Een absolute soap wat mij betreft en dan ook nog eens van inferieure kwaliteit.
    Tip: vandaag start de PE Wooncorporaties. En het weer leent zich prima om daar eens rustig naar te gaan kijken. 🙂

      • De soap rond Norbert Klein is inmiddels aan zijn 7e of 8e aflevering toe, meen ik.
        En 50Plus vaart er wel bij [0 zetels in peilingen]. Klein lijkt mij een mannetje met heel specifieke eigenschappen. Die bij zijn vervanging van Krol minder helder zichtbaar moeten zijn geweest.

  2. Het heeft wel iets van het aloude Wie van de Drie 🙂 Net als die Ouderenpartij in het verleden kunnen deze middelbare soortgenoten het gewoon ook niet. Dus inderdaad opheffen en terug naar de bingozaaltjes.

  3. Eerst gooide “Hij1” zomaar ineens “Zij” eruit. Toen gooide het bestuur o.l.v. “Hij2” woedend “Hij1” op straat en herstelde “Zij” in ere. Maar “Hij1” pikte dat niet en zei, dat “Hij’ de enige echte “Hij1” is.
    En nu is de situatie in deze sitcom [als ik het goed heb begrepen] dat 50PlusMinus zowel “Hij1” als “Zij” als separate vertegenwoordigers heeft. Zeg maar eens, dat de politiek niet levendig is in dit zielige landje 🙂

  4. Ach god Jan Nagel !!! Ooit een VARA coryfee (ook al niets om trots op te zijn overigens) daarna slechts bekend als roeptoeter, olifant in porseleinkast, baantjesjager, marchandeur maar voornamelijk als een ernstig geestesziek mens die de gave heeft om werkelijk overal een gierende mestvaalt en puinzooi achter te laten.

    Het is overigens schrijnend en een teken aan de wand voor de hedendaagse politieke mores en sores, dat dit soort fossielen nog steeds kunnen rekenen op een aanzienlijke kiezersschare die blijkbaar de Gebroeders Grimm als de verlossers zien en sprookjes voor waarheid aannemen.

  5. Die partij huppelt van schandaal naar schandaal, het is ongelooflijk. Zelfs oudere pseudo-politici lijden aan de bekende ziekte: een combinatie van egotripperij en onbetrouwbaarheid. Inderdaad, weg er mee en zo snel mogelijk!

Nice and easy to work with

