afG[r]IJSENlijk

Met de onthullingen over de hobby van wijlen Jo Gijsen is er wel een heel bizar vraagteken [of zo u wilt uitroepteken] gezet achter de positie van de “mensen”, die de Kerk vertegenwoordig[d]en.

We weten nu, dat:
– politici corrupt zijn
– bestuurders van publieke organen en private ondernemingen corrupt zijn
– bankiers corrupt [en meedogenloos] zijn
– sporters corrupt zijn
– Tv-coryfeeรซn misbruik pleegden
– hogepriesters vieze handen hebben

Wat overblijft zijn u en ik. En ik ben zover inmiddels, dat ik zelfs aan u begin te twijfelen. Ondertussen blijft wijlen Louis gewoon zingen ……….

12 thoughts on “afG[r]IJSENlijk

  1. Misschien is het maar het beste als ik me beperk tot de opmerking, dat Armstrong’s liedje mooi blijft. Even mooi als surrealistisch ๐Ÿ™‚ Over heer Gijsen en de lang lange rij, die in zijn voetspoor volgen houd ik me bij voorkeur maar stil.

  2. Een afgrijselijke stank komt omhoog uit de zoveelste beerput uit de serie, die je zo helder op een rijtje zet.

    Ik concentreer me maar op de Hel van het Noorden [wat overigens deze keer een redelijk vriendelijk ogende “hel” blijkt te zijn] en het feestje van Ajax, wat best weleens verstoord zou kunnen worden. ๐Ÿ˜‰

    • Sterk van Terpstra!!!! Voor het eerst in vele jaren weer een Nederlandse winnaar van een klassieker.
      Sterk van ADO om Ajax bij rust op 1-1 te houden.!!!!
      Over Gijsen hebben we het maar niet of is het mogelijk om die man postuum van alle eer te strippen?

  3. Niet voor niets koos ik de jurk, eenvoudig op te tillen
    Om vrij baan te geven aan mijn leuter
    Alle ruimte om mijn aardse honger te stillen
    De Heer schonk niet zo maar de gave van het sappelen aan een peuter

  4. Aan mij hoef je niet te twijfelen. Ik heb ook nooit รฉรฉn van de beroepen in je “lijstje der verhevenen” uitgeoefend ๐Ÿ˜›
    Walgelijk wat zich allemaal heeft afgespeeld en waarschijnlijk nog steeds afspeelt.

Nice and easy to work with

