BAALDAG

Ik neem [noodgedwongen] een baaldag. En dat is allemaal te wijten aan de “onovertroffen” KPN.Β  Mijn provider, al jaren en jaren.
Nadat ik wat maanden geleden mijn TV-gerelateerde diensten had “gekilld”
[geen verwijt aan KPN, want zij sponsoren en leveren slechts de bagger, ze maken het [nog] niet] en alles [internet en telefoon] gewoon zoals verwacht verder naar behoren bleef functioneren, gaat er nu ineens van alles mis. Vier verstoringen in 2 dagen, waarbij internet en de telefoon niet beschikbaar waren. En dat leidt niet alleen tot vrij groot ongemak, maar stemt mij op zijn zachtst gezegd niet vrolijk.
De oorzaak was vrij snel te achterhalen, KPN blijkt namelijk haar abonnees van nieuwe TV-ontvangers [ dat kastje wat op je remote hoort te reageren] te voorzien. Een zogenaamde uitrol van nieuwe hardware, om het in vakjargon te zeggen.
En dat brengt, zo werd mij laconiek medegedeeld, enig ongemak met zich mee [!!!!!]. Het ongeluk wil, dat ik net een probleemsituatie met mijn andere provider, waar ik mijn website laat hosten, achter de rug had. Ook al veroorzaakt door die provider. Je wordt dan gedwongen in een situatie, waarbij bellen met en mailen aan die lui onvermijdelijk is. En je per definitie nooit het antwoord krijgt wat je zou moeten krijgen.
Kort en goed, de hoeveelheid stoom, die uit mijn oren komt heeft alarmerende proporties aangenomen.
Nu internet het weer even doet kan ik het van mij afschrijven.
Maar serieus bloggen, dat komt er niet van. In mijn stemming van nu zou ik onbehoorlijke dingen gaan schrijven over mijn favoriete slachtoffers. En dat doe ik dus maar even niet. Vandaar die baaldag.

7 thoughts on “BAALDAG

  1. Praat me niet over verstoringen en de manier waarop je als klant daarover 9 van de 10 keer wordt tegemoet getreden. In naam heet je klant ,in de praktijk ben je gewoon “horige”.

  2. Vrees niet, je bent niet de enige, die onder die verstoringen lijdt. Ook ik heb mijn kastjes al een paar keer opnieuw moeten activeren [zo noemt men dat bij KPN].
    Die koffie plus appelpunt kunnen jullie rustig hier komen nuttigen, hoor πŸ™‚ We hebben een aanbieding πŸ˜›

Nice and easy to work with

