DE BALLETJES VAN BLATTER

Ervaring maakt wijzer, hoewel ook die aloude wetenschap flink aan erosie onderhevig is leer ik elke dag. Maar ik was wel zo wijs om te beseffen, dat de loting voor het WK 2014 [a.k.a. Blatters volgende goochelshow] dan wel om half vijf geprogrammeerd stond, maar dat pas rond een uur of zes de eerste ballen van Blatter zouden worden getrokken.
Zodoende miste ik “IK BLATTER part 14” compleet. Meteen viel ik in een paar aangerukte 0wklotingtietenBraziliaanse tieten en een rij naar BraziliΓ« gesleepte voetbaliconen. Blatter zelf zat op zijn troon te midden van wereldleiders [Sepp zou zelf zeggen “andere wereldleiders”] nog na te genieten van dat sublieme moment waarop maar liefst 11 seconden of 322.044 dollar werd besteed aan het herdenken van Mandela.
En of ik nu wilde of niet , het van narcisme bulkende gebeuren werkte weer op mijn lachspieren. Een uit bejaardentehuis Mijo Hijo gestolen Urugayaan, die ooit een belangrijk doelpunt had gemaakt, mocht met ondersteuning van een wandelstok, af en toe een balletje aan de Tieten geven.Β  Daar stond dan aan de achterkant zijn kamernummer op. 7 andere voetbaliconen mochten hetzelfde doen, ze moesten er wel meer voor lopen. Vooral Kempes en Hurst. En toen de Tieten iets te ver voorover bogen verloor de oude Urugayaan alle controle en hopla, daar ging 1 van Blatters ballen over de vloer. Je kon de pijn van Sepp bijna voelen.
0wklotingMet een pot 4 met 9 ballen, een pot 2 met 7 ballen en zelfs nog een pot X had de FIFA een “mysterygame-format” uitgedokterd, waar John de Mol’s bek van open gevallen moet zijn. Maar uiteindelijk werden alle 32 balletjes keurig getrokken en kwamen ze allemaal, zij het soms met een omweg op hun plek terecht. En kon Blatter zich afvegen, want hij was klaar.
Ook deze keer had het loting-derivaat een kopersmarkt gevonden en zou de winst gaan binnenstromen.
Het enige wat Sepp nog hoeft te doen is in de komende 6 maanden de Tieten uit te zoeken, die straks bij die 64 wedstrijdjes het randgebeuren moeten gaan opvrolijken. Sepp wist het vanaf het begin al: BraziliΓ« is een prima land om een WK te organiseren. En hij krabde zich even schaamteloos aan zijn balletjes.

24 thoughts on “DE BALLETJES VAN BLATTER

  1. Ik merk [met de lachtranen nog in mijn ogen] dat jullie Blatters’Party al uitvoering hebben belicht. En heb er eigenlijk niets aan toe te voegen. Of het moet zijn dat ik zeer serieus overweeg het WK 2014 volledig te negeren. Tenzij het een klote zomer wordt. Maar die kans lijkt me op Madagaskar erruuug klein πŸ˜€

  2. Het is natuurlijk volstrekt idioot dat die walgelijke smurf uit Zwitserland ongestoord zijn gang kan blijven gaan met zijn megalomane circus de fussball.

    Wat mij nog het meest verbaasde was het gegeven dat er na die beruchte 11 seconden helemaal niemand het lef had om die kleine kale hufter gewoon recht voor de bakkes een beuk te geven werkelijk ongelooflijk dat die kleine narcistische nazi daar mee weg kwam, dat zoiets niet gebeurd zegt ook werkelijk alles over die incestieuze bende aan coaches, voetballertjes en smerige bobo’s die op dit walgelijke feestje als ware zij het publiek op de partijdag in Neurenberg zich als klapvee lieten misbruiken.

    Ik heb voetbal altijd wel een leuke sport gevonden maar na dit respectloze gebeuren naar het voetbal zelf, Mandela en de arme bevolking van Brazilie toe ( om maar te zwijgen over het racisme wat schijnbaar heeft plaatsgevonden) is het bijna te hopen dat de lijm en meth snuivende arme sodemieters uit de favela’s dit decadente en volledig misplaatste gebeuren met pure terreur eens overspoelen, genoeg is immers genoeg, het word tijd dat die volgevreten bende eens word duidelijk gemaakt dat voetbal een VOLKSSPORT is en vooral blijft.

    • Los van de woordkeus kan ik het alleen maar helemaal eens met je zijn, Willem.
      RadaR kiest zijn humoristisch ironische aanpak om dit volledig uit zijn voegen gegroeide zoveelste feest der rijken prima weg te zetten als wat het feitelijk is: een belachelijke megalomane party.
      En inderdaad, het is, zoals zo vaak eerder in de geschiedenis, aan de paupers [en daar zijn er flink wat van in BraziliΓ«] om er een halt aan toe te roepen. Om eerlijk te zijn, het zou me werkelijk niet spijten als het pseudo-voetbalfeest op een dergelijke wijze met de grond gelijk zou worden gemaakt. Ik kom de zomer uitstekend door zonder.

      • Dat “humoristische” is vooral van de reactie geboren, P. Na het lezen van een nieuwsbericht uit de koker van Edith Schippers [kom ik kort later op terug] Γ©n een nieuwsbericht over de banken en de bankenunie [kom ik ook kort later op terug] moest ik mezelf even aan het lachen krijgen. En dat de “bijvangst” is, dat de rest er ook om moet lachen is helemaal prima. πŸ™‚

  3. Wat me sterk opvalt en me eens te meer overtuigt van het feit, dat jullie uit het goede hout zijn gesneden, boys en schatten van girls πŸ˜‰ , is dat geen van jullie ook maar met een woord rept over de loting i.r.t. de uitkomst voor Oranje en in het verlengde daarvan de mogelijke kansen van onze tandeloze leeuwen.
    Dat doet me oprecht veel plezier. En geeft me de vrijheid jullie deelgenoot te maken van de ondeugende gedachten, die tijdens het kijken naar die Braziliaanse enigszins hangtieten bij me opkwamen. Ongelukken, nee die hoeven er niet te gebeuren. Maar een noodlanding van laten we zeggen 6 vliegtuigen vol Oranje-supporters midden in de Amazone rimboe zou best aardig kunnen zijn. John de Mol kan er meteen een survival-reality show van maken, waar de thuisblijvers dan tussen de wedstrijden door live van kunnen genieten. En Marco Borsato en zijn horrorclan worden ingevlogen om een reddingsactie op poten [dus Geer en Goor doen ook mee] te zetten.
    Ik geloof, dat ik even de Mol ga bellen.
    En mensen, die zich eventueel zorgen maken over het tietenquotum kan ik gerust stellen. Er zal vast nog wel een stammetje rondhangen in de bush bush.
    Dus Willem, Anouk en Vanessa [waarvan de tieten inmiddels in haar lippen zitten] mogen thuis blijven πŸ˜€

  4. Mag ik zeggen dat de Blatters van deze wereld de exponent zijn van het dier “man” van deze tijd? Op leeftijd, gek op vrouwenvlees, strooiend met poen van anderen, zo corrupt als ik weet niet wat Γ©n bovenal in het bezit van macht, die eigenlijk nergens op stoelt.
    Mannen als Blatter maken mij gelukkig dat ik een vrouw ben, die in haar eigen wereld prima in staat is dit soort misselijkmakende kwallen te ontwijken.

  5. Ik heb helemaal niets gezien van dat balletjes-spektakel. Ik had het te druk met de Mandela-rouw-hype te ontwijken. en dat kon alleen maar door de TV uit te zetten. En beiden zijn me prima bevallen moet ik zeggen.

  6. Op de keeper beschouwd is het natuurlijk onvoorstelbaar dat iemand als Blatter alle vrijheid wordt gegund om dit soort volstrekt overbodige en buitengewoon kostbare “bunga bunga achtige” feestjes te organiseren.Walgelijk!!

  7. Narcistisch circus van een stel zelfbenoemde “zonnekoningen”. En hoe Blatter het flikt, er is altijd wel een figuur, dat vanuit electorale overwegingen naast hem wil staan. Deze keer dus dat Braziliaanse dikkerdje

  8. Rutte en Samsom schijnen aan een plan te werken om de bezetting van de 2e kamer voortaan ook met zo’n loting te gaan regelen. Naar Hollandse Tieten wordt naarstig gezocht.

    • @Arno
      Wellicht iets voor Vanessa vanwege het MILF element en Anouk om het multi-culti gebeuren hoog te houden.

      Daar gaan de balletjes van Mark vast wel van lachen en de balletjes van Diedie vast heel hard van glimmen.

Nice and easy to work with

