WITH AUTUMN IN MIND ……

Zit ik bijna uit gewoonte wat  in reeds lang gevallen “bladeren” van die in 2013 in abominabele staat verkerende boom van de muziek te scharrelen. En altijd vind ik wel minimaal een prachtig blad, groot, vrijwel in onbeschadigde staat en in wonderbaarlijk mooie tinten bruin-geel-groen.

Het is inmiddels 43 jaar oud; in 1970 ontsproot het aan die boom, aan een tak die Traffic heet. Na 35 jaar , in 2005, bleek dat blad nog niets van zijn adembenemende schoonheid verloren te hebben. Luister maar.

Ik heb ook nog een plaatje van toen het blad nog fris en groen was. Wilt u vergelijken be my guest.

Zeg verder maar niets. Luister gewoon, dat is meer dan genoeg.

7 thoughts on “WITH AUTUMN IN MIND ……

  1. ik zeg het in kleine letters dan maakt het ook haast geen geluid, oké? jim capaldi is ook zo’n naam, die ik helemaal vergeten was, net als de 2 masons. prima nummer, ierse traditional 🙂 robert burns schreef het boek [mag je direct weer vergeten]

Nice and easy to work with

