EEN KANJER!!!

Camiel,

Zie je nu wel, knul, dat stug doorgaan met de paljas uithangen loont in  Nederland?  Nadat je eerder je vleugels mocht uitslaan bij de KLM ben je nu gekozen tot de opvolger van onze koning. Is hoger stijgen nog wel mogelijk?
Ik zei toch al zo vaak: het kan en zal ook lukken. En nu staat onverbiddelijk vast, dat de act van destijds je geen windeieren heeft gelegd. Je weet nog wel, toen je op de “CDA loves 0EurlingsWilders” manifestatie met een erectie, die je bijna de adem benam, salueerde voor Maxime. Dat saluut, wat de aandacht van de kijker weg hield van de wantoestand in het kruis van je pantalon. Maxime, staande op het podium, zag het allemaal wel. En barstte prompt in tranen uit. “Arme Camiel, wat moet er van die jongen met zo’n klein piepie terecht komen” zag je hem denken.
Je moet daar iets van gemerkt hebben, want binnen de kortste keren liet je Nederland weten, dat je ondanks je overdaad aan kwaliteiten de schaduw ging opzoeken. Om, vrij van de gesel van de politiek, je op het fokken te werpen. Jammer dat Enikö het spel niet al te lang wilde meespelen en de onmogelijkheid van haar taak al snel in zag. Dat te kleine piepie kan een handicap blijken,  zoveel is wel duidelijk.
Maar wat een comeback!! Uit de inmiddels in onbruik geraakte bedstede binnen nog geen 2 jaar CEO bij de KLM én kandidaat-lid van het IOC. Dat laatste zal alles te maken hebben met je sportieve uiterlijk en uitstraling, neem ik zo maar aan.
Heb je meegekregen, wat één van je belangrijkste concurrenten voor die zetel in het parlement van de Sport heeft gezegd? Hmmm, Richard K.,  vakkundig begeleid door zijn Daphne D, heeft gereageerd. Als de Koning van de Nederlandse Sport [en natuurlijk de man achter de jaarlijkse Koningsspelen,  waarvan de domme Nederlander denkt dat ze voor Willem-Lex worden gehouden] heeft hij de enig juiste toon weten te vinden. “Camiel is een fantastische keuze” aldus King Richard. En er is meer. Lees hier maar
wat dat zachte ei uit Eindhoven, die zo lekker kon zwemmen, van jouw keuze vindt.
Vergeet niet de sollicitatie van Pindakaas Pieterje te lezen, want je weet hoe het spel, ook in de sport, gespeeld moet worden

We verwachten veel van je, Camiel; misschien is het een aardig idee om een wedstrijdje mee te voetballen bij de Oud-Internationals. Als je belooft niet in de weg te lopen mag je best meedoen van de heren. Hou er wel rekening mee, dat er na de wedstrijd verplicht moet worden gedoucht. Dus dat wordt weer salueren, vermoed ik.
En de hockeydames, lijkt dat je wat? Willem-Lex heeft voorgedaan hoe je probleemloos in de buurt kan komen van een tietje of een bil. Er zwerven vast nog wel ergens bij het NOC beelden van. Ik adviseer je wel om niet in de verleiding te komen ook nog even snel de beelden van Erica te bekijken. Dat zou je een heel eind kunnen terugzetten, begrijp je.

Nou, jongen, ik neem een stuk vlaai op je succes; ik moet alleen nog even kiezen tegen welke foto met jouw portret erop ik het zal smijten. Maar daar kom ik zeker wel uit. Hadoeeeeee, mijn oliekontje.

Een bewonderaar.

28 thoughts on “EEN KANJER!!!

  1. Deze Limbabwaanse Penis Aqua Rosa is voorlopig de laatste van een lange rij volledig onbekwame maar op de een of andere manier toch omhoog gevallen neo-Graaier(s).

    Er is werkelijk niets (en verdomd ik heb goed gezocht) wat ik heb kunnen vinden wat aantoonbaar en aanwijsbaar onweerlegbaar bewijs levert voor de zogenaamde grootheid van deze carnavaleske Vlaaienkoning.

    Overigens verwacht ik dat zijn periode als zijnde kleinste lid en dat is zowel figuurlijk als letterlijk bedoeld, geen decennia gaat duren omdat het I.O.C. zichzelf net als de F.I.F.A. van een dusdanige hemelse onaantastbaarheid en grootte waant dat ze niet in de gaten hebben wat er allemaal om hun heen aan het opborrelen is.

    Zo verwacht ik een akelige WK voetbal want inmiddels zijn ook de Brazilianen erachter gekomen dat ze nu wel lang genoeg in de internationale F.I.F.A. voetbalzeik zijn genomen en dat gaat daar nog een hele lange (Camieltje word je nu al jaloers??) en vooral onstuimige hete zomer worden.

    Hetzelfde staat te gebeuren in de landen waar het I.O.C. meent zijn circustent te mogen laten neerstrijken.

    Daar helpt zelfs het plassertje van ons Camieltje niet meer….

      • We hebben natuurlijk voor de ware en de echte zuivere in de hemelse en rechtlijnige leer nog altijd de Penis Ora et Labora die in oorsprong het labora als eenvoudig handwerk omschreef, en dat weer is iets wat Camiel na zijn relatiebreuk toch wel zal moeten aangrijpen en/of vasthouden nietwaar??

    • Zo verwacht ik een akelige WK voetbal
      Ik meen laatst gelezen te hebben, dat Herr Blatter c.s. de kans op ellende heeft afgekocht door een fonds van 100 miljoen dollar voor arme Braziliaantjes in te stellen. Dat is toch al gauw 10 dollar per arm Braziliaantje en ik schat 1% van wat de FIFA aan het WK in Brazilië gaat verdienen. Waarschijnlijk zal Blatter om het regenwoud te redden wel ergens aan de Copa een boom gaan planten. De geldboom houdt-ie afgeschermd in de Royal Suite van het 11 sterren hotel, waar hij de kwaliteit van de Braziliaanse vrouwen gaat testen. Want dat weegt ook mee bij het slagen van het WK.

      @Jurgen: wat dacht je van de bij voetbalwedstrijden erg in zwang zijnde Penis Kanis? De Latijnse naam voor “de lamlul” [ook een mooie voor Camieleke trouwens] ken ik niet. 😀

      • @Arno: zeg jij nu, dat Blatter in zijn Royal Suite de “Penis Blowjobbus” gaat uithangen? Da’s een mondvol zeg 😛

      • Het borrelt en het bruist van de creativiteit, zoveel is wel duidelijk. En ik haast me er bij te zeggen: tot mijn genoegen. Want we moeten wel blijven lachen, zelfs om dat stelletje “cocksuckers”, waar we met een vaste regelmaat mee worden geconfronteerd. Net nog in het nieuws zag ik weer zo’n exemplaar langs komen en dat hielp me meteen aan een nog ontbrekende variant in het overzicht. Toen ik Big Ivo iets hoorde zeggen in de trant van “penetreren wordt weer onder voorwaarden toegestaan” [ik hoor jullie denken “zal Blatter daar achter zitten?”, maar dit keer gaat het om penetratie c.q. infiltratie in criminele gelederen, dus zal ook de kwestie met of zonder condoom wel aan de orde zijn geweest] dacht ik “verrek, die hebben we ook nog: de Penis Decoraticus oftewel de in VVD-gelederen via stevige inteelt sterk vertegenwoordigde “Lul-de-Behanger”.

      • Er wordt heel veel van Lottie verwacht, Jeanette 😀 De “RadaRology-BBQ” zou toch weleens in juli kunnen gaan plaatsvinden. 🙂

        @RadaR: je moet in je enthousiasme [prima vondst die Decoraticus] niet alles op één hoop vegen. Er zijn inderdaad veel “cocksuckers” bij de doelgroep, maar je moet niet vergeten, dat er ook nog die groep is, die onze Amerikaanse vrienden veelal aanduiden als “wankers”. En sinds zijn “fokexperiment” is mislukt acht ik de kans groot dat Camieleke bij die categorie zou kunnen horen. 😀

      • Zou Camiel daarom IOC-lid moeten worden? Om te promoveren van “wanker” naar “cocksucker”? 😀

  2. Wat maken jullie je toch weer druk om iets, wat in alle openheid is gebeurd!! 😛
    En wanneer beseffen jullie nu toch een keer [de les van het “Kroningslied” is blijkbaar niet geleerd, foei toch] dat Eurlings het hoe dan ook altijd zou zijn geworden. Om Keizer Ome Joop [ die staat echt wel nog boven King Richard, geloof me maar] aan te halen: Camiel is gewoon een prima boy, hij oogt en bekt lekker én niet te vergeten hij staat op 1 bij iTunes.
    En Rikkie en Daffie hebben al jaren geen hit meer gehad. Maar daar zijn we mee aan het werk.

    • Zolang dat “druk maken” op deze manier gebeurt zou ik zeggen lekker doorgaan. Ik heb het afgelopen uur meer gelachen dan op een doorsnee donderdag. Maar daar maakte een bericht, wat ik net opving abrupt een einde aan. Neen, Camiel heeft zich niet teruggetrokken. En neen, een plaatje van Rikkie en Daffie wordt niet binnenkort uitgebracht, want Ali B schijnt niet beschikbaar om de backing rapvocals te doen. En Trijntje is zwanger. En Marco is zijn stem kwijt en zoekt zich de krampen. En Anouk heeft het inmiddels na haar internationale doorbraak [1 in Azerbeidjan, alarmschijf in Albanië] zo hoog in haar bol, dat ze haar neusje optrekt voor “The Greatest Hits van Rikkie en Daffie”. Dus die CD gaat nog wel even duren.
      Wat me wel verontrust, en ik voel daarbij een groeiende behoefte om de Belgen te waarschuwen, is, dat John Ewbank op het vliegtuig richting Brussel schijnt te zijn gestapt. Hij heeft Di Rupo al getext, dat hij iets leuks al klaar had liggen, wat helemaal past bij het komende grote evenement op 21 juli. En het zou mij niet verbazen als Ali B zijn agenda voor die dag leeg houdt. Want Ali kan ook Waals rappen tegenwoordig.

  3. Je kunt zeggen wat je wilt, maar die van Haarsma tot Buma heeft het toch goed voor elkaar. CDA-er Brinkman als voorzitter van “Niet zo veel meer Bouwend Nederland” opgevolgd door CDA-er Maxime Verhagen, CDA-er Wimpie Alex weg uit het IOC-parlement en opgevolgd door CDA-er Penis Jujubus Eurlings.
    Al die namen staan op het lijstje, wat Buma bij Rutte in het postbakje heeft gedeponeerd met een mooie groene strik erom. In het bijgevoegde kattebelletje stond “Steun ons en wij steunen jou, Mark. Kusje.”

    Mark heeft inmiddels het zwaar teleurgestelde koppel Daphne & Richard [zit hier geen sitcom in? ] getroost. Daphne krijgt een dezer jaren de AKO Literatuurprijs voor haar nog te schrijven meesterwerk “Met een Muts in de Keuken”, King Richard mag zich verder laten scholen door Tante Annemarie in Almere en krijgt daarvoor zitting in de Raad van Hebzucht, die de bouw van het Ice Dome gaat coördineren. Zo zullen Richard de laatste kneepjes worden bijgebracht m.b.t. het “verantwoord declareren”.

  4. De voordracht van Eurlings is er één op puur politieke gronden. Er zijn geen sporen te vinden, die duiden op excellente sportieve prestaties van de man in kwestie. Hij zou kunnen zeggen, dat hij sinds zijn CEO-aanstelling een hoogvlieger is; wellicht weegt dat mee.
    Als 8 jarig knulletje vond Camiel het al prachtig om gemeenteraadsvergaderingen bij te wonen, als 20 jarige werd hij het jongste gemeenteraadslid ooit. Dus alle dingen, waar zijn leeftijdgenoten zich in die periode mee bezig hielden speelden voor Camiel geen rol.
    Ook vriend Krajicek heeft al enige tijd door dat het politieke pad het nodige perspectief kan bieden. Zelfs al ruim voor zijn aanstelling tot “Koning van de Konings Spelen” sprak hij de ambitie uit ooit minister van Sport in een [uiteraard] VVD-kabinet te willen worden. Enige terughoudendheid is “not done” bij dat soort lieden.
    Van Hoogenband weet ik het nog niet. Niet dat hij de ambitie met Richard niet deelt, maar “Pietertje” maakt op mij een wat onbeholpen indruk. Hij lijkt mij niet echt een politiek talent. Maar misschien gaat het daar ook niet om. En is het veel belangrijker om jezelf de status van BN’er aan te meten. Door over van alles en nog wat met door niemand gevraagde meningen te komen. Meningen, die natuurlijk slechts bedoeld zijn om bepaalde deuren stukje voor stukje verder open te duwen.
    De laatste zin uit het artikeltje waar RadaR naar linkt is wat mij betreft alleszeggend. Jezelf zo onbeschaamd in de aanbieding zetten veroorzaakt een zeer onprettige smaak in de mond.

    • Koning van de Konings Spelen

      Heb jij soms iets mee gekregen of het waar zou zijn, dat Daphne inmiddels een vlag voor de Koningsspelen zou hebben ontworpen? Het zou gaan om iets met 6 door elkaar vervlochten kronen erop. Het oorspronkelijk idee van 6 smashende tennisrackets zou zijn afgewezen. Want Camiel haat tennis!

      • Het wordt weer steeds gekker. Het verontrustende is, dat ik me nog kan voorstellen dat het allemaal ook echt gebeurt. 🙂

  5. Soms denk ik bij mezelf “hoe kan het toch dat we vrijwel nooit meer echt vrolijk worden van dingen, waar vroeger met trots de vlag voor werd uitgestoken?”.
    En elke keer kom ik bij het zelfde antwoord uit: het zijn niet de dingen, maar de mensen die er bij betrokken zijn, die het ‘m doen.
    Neem nu die Pindakaas Pietertje; leuke zwemmer, goeie dingen gedaan, maar verder in mijn ogen een nobody. King Richard geldt wat mij betreft bijna idem voor. En dan geven die “upper class all time heroes” met een air van “luisteren jullie wel naar me, want IK ben het” een mening over iemand, die voor mij de geboren boerenlul verpersoonlijkt. Alsof mij zou interesseren wat King Richard en Pietertje waar dan ook wat van vinden. Ik vind, dat we rijp zijn voor een splitsing van Nederland. En ik gun narcisten en hedonisten graag hun eigen deel. Als ze maar achter hun eigen grens blijven, opdat ze heerlijk 24/7 aan zelfverheerlijking en zelfbevlekking kunnen blijven doen. 😦

    • Het wordt dan wel lekker rustig aan onze kant, Arno 😛

      Trouwens, het “toezichtorgaan” hier zou het op prijs stellen als het woord “boerenlul” voortaan zou willen vervangen door “penis agrarius”. Voor de rest is men het volledig met je eens. 😀

  6. Die foto maakt de man onsterfelijk ……. belachelijk. Ik vrees dat mijn kijk op deze man nauwelijks verschilt met die van jou. Jij verwoordt het alleen beter 🙂

  7. King Richard heeft zich inmiddels bij het establishment naar binnen weten te werken [zeer belangrijk, want hij streeft een politieke carrière na]. Ei Pietertje zit op de zelfde route. En ik hoef jou niet vertellen welke taal je dan dient te spreken. Zelfs een fatje als Eurlings dien je dan te eren. Tot je hem bent voorbijgestreefd. Voor King Richard [prototype van de VVD-er met alle daarbij behorende eigenschappen] is de missie vooralsnog mislukt. Misschien dat hij en Pietertje in zo’n raadje nog wat verder kunnen doorgroeien. Het zal me werkelijk pindakaas zijn.

  8. Geen vriend van Camiel, hè? 😛
    Wel, ik deel die passie volledig. Eurlings is het schoolvoorbeeld van de fatterige streber [of de het streberachtige fatje, kies maar uit]. Ik zal niet bestrijden, dat hij over een zekere mate van intelligentie zal beschikken. Maar bovenal dringt zich op, dat vooral zijn bekwaamheid om op de juiste plekken te likken hem telkens weer in een positie brengt waarin men een baantje voor hem weet te vinden. Op zijn manier een waardig opvolger van Brinkman, mag je zeggen.
    Heerlijk, die humoristisch sarcastische manier waarop je hem toespreekt. Ik vind dat toch wel een gave 🙂

Nice and easy to work with

