EVALUATIE INTERRUPTUS

Ik werk hard aan mijn eigen eerste poging tot evaluatie van de verkiezingsuitslag van 12-09. Maar omdat ik óf door ongelooflijke lachbuien wordt overvallen óf “out of the blue” in een soort neerslachtigheid-mood verspring schiet ik niet echt op. En niet te vergeten, zo’n eerste dag na de verkiezingen breekt er een stortbui aan meningen, analyses e.w.d.m.z. los, die ik ook moet proberen op een of andere manier een plekje je te geven.
En plekjes geven, zo weel iedere reality-TV verslaafde inmiddels, dat vreet tijd. Dus, terwijl ik worstel en probeer te ontzwemmen [voor de mensen uit Limbabwe, Oost-Brabonië en de Kaas- & Palingstreek zeg ik er voor de volledigheid even bij, dat “worstelen” en “ontzwemmen” uit een ander Nederlands ontwikkelingsgebied, rond de Hedwigepolder, stamt.  In het Oud-Zeeuws zegt men “Luctor et Emergo”, woorden die Gait-Jan Koei’npoep en Hendrik-Jan Vlaai momenteel met een grasmaaier in het gras van diezelfde Hedwigepolder aan het “schrijven” zijn, onder toeziend oog van Ad Koppejan [inmiddels uit gedissideerde CDA-er]. Want men is als de dood taalfouten te mak’n.] terwijl ik dus ploeter om tot mijn evaluatie te komen nodig ik jullie uit te genieten van de vannacht om 0.300 uur, dus kakelvers, gepubliceerde evaluatie van Panache.  Veel plezier!

7 thoughts on “EVALUATIE INTERRUPTUS

  1. Die muts met die bierviltjes heeft me op een idee gebracht. Voelen jullie er niets voor om een “one-ïssue”-partij op te richten. En dat ene issue is heel simpel: het streven om de in de werkelijkheid praktiserende mutsen en halve zolen te verbieden of als het niet anders kan uit te roeien?Stel je eens een wereld voor zonder Wouke S. , Maurice De H., Jack de V., Felix R.?
    Zou dat niet prachtig zijn? 😀

  2. Die Eikel Gerriehof…….. mooi hè???? Een schoolvoorbeeld hoe al die kiezers de afgelopen tijd in de maling zijn genomen. En als je beseft, dat de heren en dames Binnenhof bewoners inderdaad direct weer in de “ghosts” zijn veranderd, zoals in het vorige log zo mooi werd geschetst, dan gaan al die kiezers de komende weken nog veel meer in de maling worden genomen. De zetelaantallen veranderen, de arrogantie en de leugenachtigheid nooit.

  3. Heerlijk gelachen [ook om jouw tekst hoor, want die Gait-Jan Koei’npoep en zijn maatje, ik zie ze helemaal voor me 😀 ] om dat Panache. Met de grond gelijk maken kan soms heel louterend werken.

Nice and easy to work with

