HET TORENTJE OPEN 2012

Het werd elders al opgemerkt: het staat 35 -35 in de tiebreak van de 3e set van de verkiezingscampagne. Hoe die stand is ontstaan, ik heb er geen enkel benul van omdat ik na de 1e set ben afgehaakt. De lijnrechters maakten dermate veel verkeerde beoordelingen [waarvan overigens beide spelers in gelijke mate profiteerden], dat ik er na die 1e set wel mijn buik vol van had.
Dinsdag bij het slotdebat blijken beide speelsters Serena Rutte en Maria Samsom, in gezelschap van de ballenjongens, elkaar weer op de baan te ontmoeten voor het laatste deel van die allesbeslissende 3e set.
Dan wordt duidelijk wie de winnares gaat worden van Het Torentje Open 2012. Gaat Serena Rutte nu wel haar keiharde service laten volgen door die afmakers aan het net?
Zal Maria Samsom haar keiharde groundstrokes weten te benutten om haar tegenstandster aan het lopen te zetten?
Wie zal straks de trofee, een fraai kunstwerk wat de hypotheekrenteaftrek, Europa, pensioenen, eigen risico in de zorg, banen banen banen moet voorstellen, omhoog mogen houden? Ik zet mijn geld op Maria, en u?

11 thoughts on “HET TORENTJE OPEN 2012

  1. Ik heb trouwens begrepen, dat wie “Het Torentje Open” wint dan wel de trofee mag meenemen + een ongelimiteerd geldbedrag om in de continentale gierput te storten, maar dat nog lang niet zeker is wie de no. 1 op de NPW-lijst [Nederlandse Politieke Wereldranglijst] zal worden.
    Men wacht nog op de voorkeurstemmen, die de Nederlandse “fans” via Twitter en de 2e schermen gaan uitbrengen. De resultaten daarvan weten we pas in de nacht op woensdag op donderdag.
    Waar ik vooral ook nieuwsgierig naar ben is of het winnen van “Het Torentje Open” opnieuw er toe gaat leiden, dat vanaf 13-09 Het Torentje voor de fans weer dicht gaat.
    En vergeet niet: ook het dubbelspel moet nog worden gespeeld. Wie gaat er met wie “dubbelen” is de grote vraag, die daarbij speelt.

  2. Ai,Ai,Ai, de symboliek druipt er werkelijk weer vanaf, een Serena Rutte die klaar staat om middels een ongelooflijk snoeiharde backhandreturn ieder stukje mededogen van de Overheid naar haar burger(s) in een gierende uithaal 3 universums verder te doen landen, en een Martina Samsonlight die frivool en met de juiste techniek de tennisbal in ieders ballen hengst opdat wij allen van schrik zijn altijd uitgestrekte klauw van schrik volop vullen met pecunia en het liefste alle pecunia.
    Wie er verder ook maar dit armzalige tournooi gaat winnen vast staat, als een met of zonder hypotheekrente versierd huis,in ieder geval de verliezer van deze stammenstrijd en dat zijn wij het hooggeeerde publicum!!! dat nu al ergens weet en beseft dat de toegangsprijzen voor het bijwonen van dit spektakel uit de snelkookpan zijn gegierd.

  3. Lekker stel benen bij elkaar. Alleen die koppen staan me niet zo aan ๐Ÿ˜€
    Dit stel ontmoet elkaar trouwens ook al morgenavond bij Nieuwsuur; ik laat het je maar even weten ingeval dat …..

  4. Misschien is het wel een idee om de volgende verkiezingen op deze manier te organiseren. Want als ik de “deskundigen” mag geloven is men hard toe aan een ander systeem. Vrees alleen, dat het niet alleen een meerjarenplan zal worden maar ook bakken met geld gaat kosten. Maar daar hebben ze inmiddels dat noodfonds voor ๐Ÿ™‚

  5. Hoogst vermakelijk en knap gedaan, dit stukje huisvlijt. En bovenal knap dat je weer een andere invalshoek [slager was prima trouwens] hebt gevonden om beide heren neer te zetten. ๐Ÿ˜€
    Overigens raad ik je aan de uitzending van “1 en de verkiezingen” van zaterdag alsnog te bekijken. Ben heel benieuwd of jij daar hetzelfde in ziet gebeuren als wat mij zeer helder duidelijk werd.

    • Ik heb het inmiddels bekeken en meen te begrijpen waar je op doelt. Misschien wijd ik er wel een logje aan [als mijn pet goed staat en het minder weer is als vandaag ๐Ÿ™‚ ]

  6. Hahahaha …… briljant mijn jongen, briljant. We liggen hier in een stuip. ๐Ÿ˜›
    Overigens, Serena heeft het middel van de koude oorlog aangegrepen om de lijnrechters te beรฏnvloeden. Ze heeft gezegd, dat het heel gevaarlijk voor het tennis zou zijn wanneer Maria zou winnen.

Nice and easy to work with

