ARCADE FIRE

12 thoughts on “ARCADE FIRE

  1. Ongeveer 3 minuten te kort, dat mindblowing trackje van Arcade Fire. Heerlijk, heerlijk!!!! Dat is er weer zo een, die je 3x achter elkaar beluistert. O, en dat softe trackje van Taylor Swift heb ik ook geen moeite mee. Maar Abraham’s daughter …… die stemmen we de top 100 in πŸ˜€

  2. Pfffff …. ik ben wel toe aan wat muziek. Er hangt hier op het werk een soort oproerstemming, er wordt gesproken over staken, werkonderbrekingen e.d. De opmerkingen van Schippers hebben de emmer weer eens doen overlopen. Dus ja, meisje Swift, of het nu je bedoeling was of niet, het lijkt erop, dat er wat “eyes open” zijn gegaan.
    Arcade Fire krijgt op voorhand al mijn stem. πŸ™‚

    • Het oproer kraait, ik las het, Jeanette. De dochter van Jan M. heeft er een actieve rol in. En dame Leyten [SP] diende Schippers gisteren bij Snor & v.d. Brink meer dan uitstekend van repliek. Zolang jullie het belang van patiΓ«nten niet uit het oog verliezen [en ik weet dat jullie dat ook niet doen] staan jullie wat mij betreft volledig in je recht om voor jullie belangen op te komen. Dus zet um op πŸ™‚

      NB: eerst stemmen op 12-09, daarna vanaf 15-09 stemmen op de keuzelijst.

      • RadaR, als je niks anders hebt om naar te luisteren: vandaag op Radio 2 in de Muziekzomer special feature Golden Earring πŸ™‚

      • Dank je, Lot. Pik zo af en toe wat mee, maar [ik ben een zeikerd, ik weet het] om een berg bagger te moeten aanhoren om daarna een Earring-plaatje te horen [wat ik zelf natuurlijk op elk moment kan draaien] vind ik niet passen bij de efficiency en resultaatgerichtheid, die deze tijden zo domineren. πŸ˜›

      • Je neemt ons een beetje in de bekende “oot”, hΓ¨ schurk. Want wat zag ik op de website????? Of was het de bedoeling, dat ik niet geacht werd te kijken.? πŸ˜€
        Van hier in ieder geval 2 dikke duimpjes omhoog; ziet er fantastisch uit!!!
        We hebben de tijd en nemen die ook. Je hoort van ons, schurk πŸ˜€

      • Ik was wat aan het exerceren, Lot. en zoals wel eens meer gebeurt pakte het allemaal naar mijn idee uit. En ach, als je iets klaar hebt waarom het dan nog in de wachtkamer houden, vind je niet?
        Ik tevreden, jullie blij want je kunt heel rustig een mooi lijstje in elkaar timmeren. πŸ™‚ Veel succes ermee en …….. zegt het voort πŸ™‚

  3. Men zegt altijd dat “toeval” niet bestaat, dan is het wel erg toevallig dat ik vannacht stomtoevallig deze een “redelijk somber beeld schetsende”, film zat te kijken.

    En net als bij talloos veel andere films, gaat deze ook gepaard met een prachtige soundtrack waar jij nu net een fabelachtige parel van hebt geplaatst, sjonge wat een geweldige muziek is dit toch van Arcade Fire en zeer.,zeer terecht, dat je deze prachtige plaat een ereplek hebt gegeven!!.

    Overigens vond ik deze in al zijn eenvoud ook al erg mooi…. weliswaar geen Arcade Fire maar toch !!

    • Willem, het “toeval” wil, dat ik de film een paar weken terug onder ogen kreeg.
      Hoewel duidelijk niet voor de de doelgroep waar ik toe behoor werd ik toch gegrepen door het verhaal. Tijdens het kijken viel me al op, dat er opvallend goede muziek langs kwam. Dus heb ik ook de volledige credits aan het eind van film beluisterd en besnuffeld om te achterhalen wie er voor de muziek verantwoordelijk waren. En juist bij die credits hoorde ik Abraham’s daughter.
      Het zoeken naar de soundtrack van de film was de volgende stap en het album is inmiddels “in the bag”. Het zal je genoegen doen, dat naast een 4-tal andere tracks [w.o. uiteraard Arcade Fire [fantastische track!]] ook Taylor Swift mijn bijzondere aandacht trok. OK, mainstream pop wellicht, maar meer dan lekker om te horen.
      Ze heeft, samen met een aantal andere artiesten op The Hunger Games OST, een plek op de keuzelijst gekregen πŸ™‚

      • Overigens en wellicht ten overvloede wil ik je in dit verband attenderen op de soundtrack van “Sucker Punch” (lekker filmpje ook btw) met o.a. Bjork.

Nice and easy to work with

