NO COMMENT …. JUST MOVE!!!!

 

12 thoughts on “NO COMMENT …. JUST MOVE!!!!

  1. Ik heb inmiddels aardig wat 12M-clipjes bekeken [die Spaanse die begint met Sweet dreams vond ik heel goed gemaakt] maar nog geen clip van >14 minuten ontdekt. Moet ik nog doorgraven?

    • Nou, voor het weer hoef je het niet te laten, want de “buiten-Paasbrunch” kun je wel van het programma schrappen, denk je niet?
      Maar serieus, je moet zelf maar kijken; zo belangrijk is het nu ook weer niet. 🙂

  2. Helemaal OK, dat je dit soort clips op het blog zet. Mensen kijken tegenwoordig immers liever dan dat ze lezen.
    Zodra ik even een momentje heb zal ik ook de rest van de serie eens bekijken.
    Overigens zal je niet zijn ontgaan, dat er al eerder een datum is, die wel voor Nederland meetelt. Ik doel op 10 april a.s.. Op die dag wordt de door de jou wel bekende econoom Ad Broere geïnitieerde petitie tegen het ESM aan de politiek aangeboden. In navolging van wat in Duitsland, Spanje, België ook gebeurt.
    Vraag me af of de media daar nog aandacht voor zullen hebben.

  3. Als er op 12 mei net zoveel Hollanders de straat op gaan als er gisteravond naar Jezus de Munck en Petrus Bauer hebben gekeken, zou het wat kunnen worden. 😀

    • Nope! Dit is een video uit een serie [die ik jullie adviseer te bekijken via aan het eind doorklikken], die internationaal werd aangemaakt met als onderwerp 12 mei a.s. Zoek niet naar enig Nederlands produkt, want dat zul je [nog?] niet aantreffen.
      De video, die ik richting Paul bedoelde, zit er wel bij zag ik. Zoek de clip van ruim 14 minuten, bijt even door de aanloop heen en er zal je vanzelf duidelijk worden welk onderwerp er behandeld wordt. Wat bij de aanvang trouwens ook kort wordt genoemd. Geen cheer-up video, maar wel het bekijken meer dan waard.

Nice and easy to work with

