FÜR ANNA

Eind 2011 had ik een gesprek met mijn blog-coach. Meedeinend op de golven van de trends die op ons worden losgelaten had ik besloten zo’n man op basis van een jaarcontract in te huren. Want zo’n blog-coach zou kunnen helpen om zowel het aantal hits en het aantal bezoekers van een blog omhoog te laten gaan. En daar doen we het allemaal voor toch?
Één van de adviezen die de man me meegaf was om in 2012 zo af en toe [overkill is uit den boze] wat extra aandacht te geven aan [vaste] bezoekers.

Waarmee ik meteen maar begin door Bono en zijn maatjes de kans te geven de wereld te laten weten, dat het een “Beautiful day” is voor “regular guest” anna. Want ze is jarig!!!!!
Bijna had ik deze gebeurtenis verder kleur gegeven door in de kopfoto van dit blog een zonnetje in te tekenen. Maar net op tijd realiseerde ik me, dat het feit dat een vrouw een jaar ouder wordt door diezelfde vrouw niet in alle gevallen als een zonnig gebeuren wordt ervaren. 😀
Dus beperk ik me maar door U2 aan de jarige aan te bieden; enig risico loop ik daar zeker niet mee, want anna “looooooooooooooves U2!!!”
Dus, anna, geniet van Bono [wij genieten met je mee] en maak er een Beautiful day van.

8 thoughts on “FÜR ANNA

  1. nou zeg, krijg dr een kleur van 😛

    haha, zat ook te denken aan een zonnetje in de kopfoto voordat ik je log helemaal gelezen had, en had me ook al gelijk bedacht, gaat wat ver een zonnetje, maar tis wel waar, ben t zonnetje in huis 😛
    anyways waar een verjaardag goed voor kan zijn, ben in een schoonmaakstress/woede/aanval geschoten pffffff, maar wees gerust, dat zal niet van lange duur zijn (denk ik)
    nu nog voor de boodschappen naar de winkel, je ziet, ben al helemaal voorbereid (niet)

    • Een kleurtje in deze tijd van het jaar kan nooit kwaad, anna. 🙂
      Ik sluit me graag bij de rest aan met de felicitaties en wens je een hele fijne dag. [schoonmaken op je verjaardag???? Je lijkt wel mesjokke! :D]

  2. “Er is er één jarig, hoera, hoera ……..” 😛

    Wherever you are …… ik werp een welgemeende verjaarszoen richting anna en wens haar een prima dag. De storm is al even voor je gaan liggen.

  3. Van harte anna. En hoewel onze gastheer waarschijnlijk weer eens in de overdrijf-stand is geschoten met zijn opmerking over een jaar ouder worden voeg ik er maar aan toe, dat een jaar ouder ook een jaar rijper betekent. Wat niet iets is om over in te zitten. 🙂

  4. Ons een Menselijk 2012 toewensen en er zelf direct werk van maken: complimenten, RadaR. Een goed voorbeeld wat zeker navolging verdient.
    Ook mijn gelukwensen richting anna.

  5. Ik geloof, dat dit een primeur is, niet RadaR? Nou, prima initiatief hoor [wat weer niet wil zeggen, dat je blogcoach een bonus hoeft te krijgen].
    Felicitaties richting anna en een hele fijne dag toegewenst.

Nice and easy to work with

