KANS NO. 2012

15 thoughts on “KANS NO. 2012

  1. Schandalig laat, sorry. Maar jullie allemaal en onze gastheer in het bijzonder een gelukkig nieuwjaar toegewenst. Ik hoop jullie ook in 2012 hier vaak tegen te komen, al was het maar om naast te leren ook af en toe heerlijk te lachen. 🙂

  2. De beste wensen voor 2012, RadaR. Dat wat mij betreft inderdaad een menselijk jaar mag worden.

    @Arno:
    ik heb zo het gevoel, dat er vandaag of morgen al een eerste wolkje gaat verschijnen. Let op mijn woorden!

  3. Ik kan je wel weinig wolkjes in die fraaie blauwe lucht toewensen, maar vrees dat zulks onrealistisch zou zijn.
    Dus, kerel, maak van 2012 maar het jaar, zoals je dat zelf het meest bevredigend vindt. En hou “de machine” aan de gang!

  4. Menselijk … wat was dat ook al weer?????? Kun je het a.u.b. in geld of beurskoersen uitdrukken?? 😛

    Namens ons ook langs deze weg een allemachtig prachtig 2012 toegewenst.

    • Business as usual, anna. Net als de PC ben ik vanzelf overgesprongen op 1 januari en net als bij de PC doet ook bij mij alles het nog. Nu maar hopen dat dit in 2012 zo blijft.

  5. Ik hoop met je mee dat de strak blauwe, ja maagdelijke lucht van 2012 niet al heel snel zal veranderen in grijs en zwart.
    Een menselijk 2012 i.p.v. een materieel 2012 …… prima! En een wat onze relatie betreft net zo vruchtbaar jaar als 2011, voeg ik daar graag aan toe.
    Alle andere vaste bezoekers en discussiegenoten wens ik ook een heel goed jaar toe.
    Rutte en consorten gun ik het jaar, wat ze verdienen.

    • Kom, kom, Paul. 🙂 Je bent realist genoeg om te beseffen, dat het strakke blauw onvermijdelijk zal veranderen. Er zijn uiteraard mensen, die er in slagen zichzelf wijs te maken, dat hun eigen jaar vrijwel wolkenloos gaat verlopen. Maar die zullen geen graadmeter zijn als we over 366 dagen weer de rekening opmaken.
      Gedurende die 366 dagen zullen we, bij leven en welzijn, het er nog regelmatig over hebben. En dat is nu echt iets in 2012 waar ik naar uit kijk.

    • Lees in de VK maar wat onze leiders over 2012 zeggen. Ga maar alvast een kopfoto met dikke wolkenpartijen zoeken, RadaR. En hier en daar een blikseminslag zou het ook goed doen, denk ik.

  6. Ik wens je namens ons allemaal een heel gelukkig en gezond 2012.
    Die blauwe lucht zal ongetwijfeld snel met al of niet donkere wolkenpartijen worden gevuld, maar we zijn het aan ons zelf verplicht om die niet tot een storm te laten uitgroeien.
    Ik reken erop, dat jij ons daar met je logs toe zult blijven stimuleren.

  7. Alles wat Menselijk is …..hmmm, of we daar nu zo blij mee moeten zijn? 😀
    But I get the message ….. en wens jou idem en liever nog veel meer goeds toe. Alvast een virtuele “hug” ….. the real thing komt nog.
    Geniet van nieuwjaarsdag!!

  8. Een in alle opzichten memorabel jaar toegewenst, RadaR. Een jaar, waarin je ons baken zult blijven via weer vele logjes, waarmee je ons bij de les zult houden. Cheers!

Nice and easy to work with

